גטה מובילה חדשנות טכנולוגית בתחום עולם השינה, ומקפידה על סטנדרט גבוה למען השינה שלכם. המזרנים מבית GETHA עשויים מחומרי הגלם המשובחים ביותר שיש לטבע להציע, ונתונים לביקורת קפדנית לאורך כל שלבי הייצור. בשילוב טכנולוגיה חדשנית שפיתחנו לבקרת איכות מדוקדקת, אנו מבטיחים את איכותם הגבוהה של המזרנים שאנו מייצרים, ואת עמידותם לאורך זמן רב.
חברת GETHA תהיה אחראית לתקינות המזרן שנרכש ממנה למשך תקופה של 10 שנים מתאריך אספקת המזרן: אחריות מלאה בשנה הראשונה, ו-9 שנים נוספות של אחריות מותנית.
בשנה הראשונה האחריות המלאה תקפה למעט בד הריפוד, אשר התנאים לאחריותו הם:
בד הריפוד צריך להיות נקי מכתמים או רטיבות.
בד הריפוד צריך להיות ללא כתמי שתן על המזרן, שמבטלים את תוקף האחריות.
כל נזק שנגרם לבד הריפוד עקב רשלנות, או נזק מכוון של הלקוח עקב שימוש מנוגד להוראות היצרן מבטלים גם הם את האחריות.
אחריות על המזרן למשך 9 שנים נוספות מותנית בהתאם לתנאים הבאים:
אין לקפוץ או לעמוד על המזרן.
אין לגהץ על המזרן.
אין להשתמש בחומרי ניקוי נוזליים, לצורך ניקוי מומלץ להשתמש במטלית לחה.
מה כוללת האחריות המותנית?
שקיעה ונסיגה ניכרת במזרן, שנראית לעין ועומקה יותר מ-38 מ"מ, ושלא נגרמה כתוצאה מבסיס מיטה שאינו מעניק תמיכה מספקת למזרן. מומלץ להשתמש בבסיס מיטה מתאים מבית GETHA שמספק תמיכה מלאה במשקל המזרן.
התקשות או התרככות הלטקס שאינה משפיעה על איכות התמיכה וקפיציות המזרן.
שינוי בהעדפת הנוחות מצד הלקוח.
נזק מכוון למבנה או לבד המזרן שנגרם כתוצאה משריפה, חתכים, קריעה, שפיכת נוזל או הכתמה.
נזק שנגרם משימוש מסחרי כמו במלון או בחנות.
החלפת חלק שלא נפגע במערכת השינה. לדוגמא: אם רכשת מזרן של GETHA הכולל מספר רכיבים, ואחד מהם פגום – אנו נחליף או נתקן את הרכיב הפגום בלבד.
כל מזרן של GETHA אשר נמכר ע"י מי שאינו משווק מורשה של GETHA.
מזרנים אשר נמכרו מתצוגה, מזרנים שאינם חדשים או מזרנים שנקנו בעבר ע"י לקוח אחר.
שימו לב: מזרן עם כיסוי נשלף ניתן לכבס בניקוי יבש בלבד.
במקרה של נזק או פגיעה במזרן, חברת GETHA תהיה האחראית הבלעדית להחליט, בהתאם לאחריות המותנית, האם להחליף או לתקן את המזרן, או את כיסוי המזרן (יתכן שההחלפה לכיסוי המזרן תהיה בצבע אחר מהמזרן המקורי שרכשתם).
חברת GETHA לא תהיה אחראית על תיקונים שנעשו באופן עצמאי ע"י הלקוח.
האחריות מותנית בהשתתפות עצמית בעת הצורך וכיסוי עלויות זימון הטכנאי, במקרים בהם חלה תקלה שמצריכה ביקור טכנאי. איסוף והחזרת המוצרים יתקיים בהתאם למדיניות החברה ותעריפיה באותה העת.
לאחר שימוש במזרן, יתכן ותבחינו בהטבעת גופכם באיזור בו ישנתם: אין הדבר מלמד על תקלה בתכונת המזרן, אלא מראה כי המזרן למד ואימץ את צורת הגוף שלכם לתמיכה מלאה וחוויית שינה טבעית.
אחריות - 5 שנות אחריות על טופר (שכבת נוחות מ-100% לטקס טבעי)
הטופרים מבית GETHA עשויים מחומרי הגלם המשובחים ביותר שיש לטבע להציע, ונתונים לביקורת קפדנית לאורך כל שלבי הייצור. בשילוב 100% לטקס טבעי והטכנולוגיה הייחודית שלנו, הטופרים שלנו מספקים שכבת נוחות מפנקת ללא פשרות. אנו מבטיחים את איכותם הגבוהה של הטופרים של גטה, ואת עמידותם לאורך זמן רב.
חברת GETHA תהיה אחראית לתקינות הטופר אשר נרכש ממנה למשך תקופה של 5 שנים מתאריך אספקתו (אחריות מותנית).
ות המותנית תקפה על בד הריפוד במקרה של פגם בייצור.
האחריות על הטופר מותנית בתנאים הבאים:
הטופר צריך להיות נקי מכתמים או רטיבות.
אין כתמי שמן על הטופר (מבטלים את האחריות).
נזק שנגרם לבד הריפוד עקב רשלנות, או נזק מכוון מצד הלקוח בניגוד להוראות השימוש – יבטלו את האחריות.
מה לא כוללת האחריות המותנית?
התקשות או התרככות הלטקס שאינה משפיעה על איכות התמיכה וקפיציות הטופר.
שינוי בהעדפת הנוחות מצד הלקוח.
נזק מכוון למבנה או לבד הטופר שנגרם כתוצאה מ: שריפה, חתכים, קריעה, שפיכתנזק מכוון למבנה או לבד הטופר שנגרם כתוצאה משריפה, חתכים, קריעה, שפיכת נוזל או הכתמה.
נזק שנגרם לטופר עקב שימוש מסחרי, כמו במלון או בחנות.
כל טופר של GETHA אשר נמכר ע"י מי שאינו משווק מורשה של GETHA.
טופרים אשר נמכרו מתצוגה, טופרים שאינם חדשים או כאלה שנקנו בעבר ע"י לקוח אחר.
במקרה של נזק או פגיעה בטופר, חברת GETHA תהיה האחראית הבלעדית להחליט, בהתאם לאחריות המותנית, האם להחליף או לתקן את הטופר (שימו לב: יתכן שהחלפת כיסוי הטופר תהיה בצבע אחר מהטופר המקורי שרכשתם).
חברת GETHA לא תהיה אחראית על תיקונים שנעשו באופן עצמאי ע"י הלקוח.
במקרה של הפעלת האחריות, הלקוח יחויב בעלויות ביקור בית וכן בעלויות איסוף והחזרת הטופר בעת הצורך, בהתאם למדיניות החברה ותעריפיה באותה עת.