תהליך החזרת מוצרים וביטול עסקה
רכשתם מוצר מבית גטה ואתם זקוקים לעזרה? נציגי השינה של גטה כאן לשירותכם
איך זה עובד? בכמה צעדים פשוטים:
1. תודיעו לנו בלחיצה על שירות לקוחות, או בשיחת טלפון ישירה. נציגינו ישמחו לסייע לכם בתהליך החזרת המוצר שרכשתם.אפשר לדבר איתנו בטל' 08-3810005, או לכתוב לנו לדוא"ל info@getha.co.il.
2. הנציגים שלנו יתאמו את תהליך החזרת המוצרים מביתכם, וידאגו לכל הפרטים הקטנים.
בהתאם למדיניות שלנו, במקרה של החלפת מזרן כחלק מתוכנית לילות הניסיון, הלקוח יחוייב בעלויות הובלה בסך 350 ש"ח.
במקרה של ביטול עסקה שכוללת מזרן גטה תעניק החזר כספי לאחר הפחתת עלויות משלוח ועלויות פחת בשווי 25% מערך המזרן.
בהתאם למדיניות שלנו, במקרה של החלפת מזרן כחלק מתוכנית לילות הניסיון, הלקוח יחוייב בעלויות הובלה בסך 350 ש"ח.
במקרה של ביטול עסקה שכוללת מזרן גטה תעניק החזר כספי לאחר הפחתת עלויות משלוח ועלויות פחת בשווי 25% מערך המזרן.