Powered by HuraTips.Com

מזרנים בראשון לציון

ברוכים הבאים לסניף גטה בראשון לציון

עמוד הבית / סניפים / ראשון לציון

מזרנים ראשון לציון
מזרנים בראשון לציון
חנות מזרנים בראשון לציון

כתובת
אצל 2 ראשל"צ
(מתחם ביתילי)

חייגו לסניף
08-3810005

WhatsApp
053-6608886

דואר אלקטרוני
info@getha.co.il

שירות לקוחות
08-3810005

שעות פעילות
א’-ה’: 10:00–20:00
ו: 09:00–14:00

סניף גטה: ראשון לציון

בחירת המזרן היא החלטה שתלווה אתכם לאורך מספר שנים, ולכן כדאי לבחור את המזרן האיכותי ביותר, ובחוכמה. אם אתם מחפשים מזרנים בראשון לציון, הגיע הזמן שתכירו את סניף הדגל של חברת “גטה“, הממוקם בראשון לציון ומציע חווית קניה שכמוה תחוו רק באירופה. בואו להכיר את הסניף המיוחד שלנו.

קצת על “גטה”

חברת “גטה” נוסדה ב-1969, ומאז הספיקה לצבור מוניטין עולמי בתחום מזרני הלטקס, לבסס את חזון החיים הבריאים והטבעיים בקרב צרכנים, לבצע מחקרים רבים, להדגיש את חשיבות השינה הבריאה כערך מוביל וליצור מזרנים ברמה הגבוהה ביותר לצרכנים שמעוניינים בסביבת שינה טובה ובריאה. כיום, ל”גטה” מספר סניפים ברחבי העולם, כאשר הסניף בישראל ממוקם בראשון לציון.

מה מיוחד במוצרים של “גטה”?

המוצרים של חברת “גטה”, לרבות המזרנים וכל סוגי הכריות, מיוצרים מלטקס טבעי בסטנדרט הגבוה ביותר, בשילוב טכנולוגיה מתקדמת שמאפשרת אוורור מירבי במוצרים לצורך נשימה בריאה ונקייה. הלטקס הוא חומר טבעי המופק מעצי הגומי הטרופיים, והוא בעל יתרונות רבים כמו יכולת דחיית אבק ואת קרדית האבק, נעים למגע, אנטי בקטריאלי ומווסת טמפרטורה. בסיסי המיטה של “גטה” מיוצרים מעץ חזק ואיכותי שמעוצב בקפידה וייתן מראה מרהיב וטאץ’ מודרני ורענן לכל חדר שינה. כל המוצרים מיועדים למענה על הצרכים של הלקוחות כדי לאפשר להם לישון שינה טובה בכל לילה מחדש.

 

מזרונים ראשון

נעים להכיר: הסניף של “גטה” בראשון לציון

הסניף של “גטה” בראשון לציון הוא לא סתם סניף למכירת מזרנים: החנות שלנו מעוצבת בקפידה בהשראת הסניפים העולמיים, כך שתוכלו לראות את כל המוצרים, להתנסות בהם, ולהרגיש בדיוק כמו בחנויות היוקרתיות ביותר באירופה. גם העיצוב שלנו, כמו החזון והערכים בהם אנו מאמינים, משלב אלמנטים מהטבע ונותן לטבע להיכנס אל תוך הסניף באופן הטבעי ביותר.
בסניפים שלנו קיים מערך ייעוץ ושירות לקוחות שיעזור לכם לבחור את המוצר הכי מתאים בשבילכם, ובהחלט לא תמצאו את עצמכם מבולבלים מהמבחר שלנו. מומלץ לתאם את ההגעה מראש, כך שנוכל לתת לכם יחס אישי והסבר מפורט על כל מוצר שבו תתעניינו. הסניף שלנו מציע חוויית קנייה נעימה ואישית שאחריה תצאו עם מוצר מצוין שפותח באהבה, במסירות וכתוצאה מעבודה קשה.
בחנות שלנו תוכלו ליהנות גם מאירוח נעים ומכונת קפה זמינה, חדרי ישיבות לשימוש, לובי מקסים ועוד מגוון של אפשרויות לרווחת הצרכן.

 

סניף גטה ראשון לציון

האדם שמאחורי “גטה”

את החברה הקים דרור יורקוביץ’, וכיום הוא משמש כמנכ”ל שלה. דרור התחיל דרכו בלימודי ניהול בתי מלון ולאחר מכן עבד כמנהל מפעל למוצרי צריכה, עד שהקים עסק משלו בתחום ייצור ושיווק מזרני איכות. מאז שהקים את החברה, הספיק להיכנס גם לתפקיד מנהל המכירות של “גטה” העולמית, לפתוח סניפים ברחבי העולם ולהשתתף בתערוכות. דרור עבר הדרכות והשתלמויות בנושא שינה בריאה בבסיס החברה בסינגפור, ומאז פועל כדי להמשיך ולשפר את החברה ומוצריה ללא הפסקה.

 

מזרונים בראשון לציון

אם אתם מחפשים מזרנים בראשון לציון, אתם מוזמנים לבקר בסניף שלנו ולהתרשם מהמגוון הרחב במקום. לא משנה מה אתם מחפשים, אנו בטוחים כי אנחנו נצליח להתאים עבורכם את המוצר המתאים ביותר שילווה אתכם לאורך שנים ויתרום באופן משמעותי לשיפור איכות השינה שלכם. ניפגש בסניף!