תקנון ומדיניות החברה

 תקנון ומדיניות החברה

כללי
  • חברת GETHA  מתחייבת לספק ללקוחותיה מוצרים תקינים באיכות גבוהה לפי הזמנתם .
  • כל המוצרים ותמונותיהם באתר הינם בלעדיים ואין זכות לשימוש לכל גורם שאינו מטעם החברה וללא אישור החברה .
  • התמונות המופיעות בכל הקטגוריות והמוצרים שבאתר וצבעי הבדים הינם להמחשה בלבד, תיתכן סטייה בגדלי המוצרים של עד כ 2%.
  • לעיתים חלק מהמוצרים לא יהיו במלאי ולא ניתן יהיה לרוכשם.
במקרה בו עקב טעות או רכישה במקביל ע”י משתמשים אחרים תימחק הזמנתך ונמנע מחיוב כרטיס האשראי שלך הזמנה
  • לאחר ביצוע ההזמנה תקבל הודעה ראשונית על קליטת פרטי הזמנתך , אישור זה אינו מחייב את החברה לספק את המוצרים שהזמנת והוא מעיד בלבד על קליטת ההזמנה במערכת .
  • רק לאחר קבלת אישור חברת כרטיסי האשראי לביצוע הרכישה תיכנס העסקה אל הפועל והחברה תפעל לספק לך את המוצרים , בהתאם ובכפוף להימצאות המוצר במלאי ולמדיניות אספקת המוצרים.
  • למען הסר ספק יובהר כי בכל מקרה בו יחול שיבוש או טעות בביצוע ההזמנה ובכל פרט שהוא בקשר לביצוע ההזמנה , החברה תהיה רשאית לבטל את ביצוע ההזמנה ולא תחויב בגין ההזמנה שבוטלה
  • אם בעת ביצוע ההזמנה תמסור פרטי זיהויי שגויים לא נוכל להבטיח שהמוצרים יגיעו אלייך .
  • במקרה שהמוצרים יחזרו אלינו בגלל פרטים מוטעים שמסרת , תחויב בתשלום בגין דמי משלוח וטיפול אנא הקפד למלא פרטים מדויקים ועדכניים .
  • הגשת פרטיים אישיים כוזבים אסורה לחלוטין ומהווה עבירה פלילית .
תשלום
  • המחירים כוללים מע”מ
  • החיוב בגין הזמנת המוצרים יתבצע באמצעות כרטיס אשראי שאת פרטיו מסרת , במחיר שמופיע בסמוך למוצרים שהזמנת .
  • דמי משלוח וטיפול כלולים במחיר בכפוף לתקנות המשלוחים של החברה
  • ניתן לשלם בגין המוצרים שהזמנת ע”י כרטיס אשראי תקף מאחת חברות כרטיסי האשראי הפועלות בישראל כדין
  • התשלום יכול להתבצע דרך האתר או ביצירת קשר עם שרות לקוחות בטלפון 08-3810005
אספקה משלוחים והחזרת מוצרים
  • מוצרים אשר הזמנתם אושרה ובוצעה בפועל יסופקו באמצעות חברת הובלה מקצועית חיצונית מטעם חברת GETHA
  • למען הסר ספק מובהר בזאת כי GETHA אינה אחראית על נזקים או שיבושים בכל תהליך ההובלה מלבד מצב בו המוצר נפגע . במקרה זה בלבד תהיה החברה אחראית ותשלח מוצר חדש או לחלופין תתקן את המוצר לפי שיקול דעת בלעדי של החברה .
  • מחיר ההובלה כלול במחיר המוצר ומתייחס להובלת מזרונים מחיפה ועד באר שבע ,עד קומה 3 , זמן אספקה עד 14 ימי עסקים מיום אישור הקניה .
  • משלוח צפונית לחיפה ודרומית לבאר שבע תהיה בתוספת תשלום של _700_ ₪  וזמן אספקה של עד 21 ימי עסקים.
  • אספקה מעל קומה 3 במקרים בהם אין מעלית או במקרה בו המוצר אינו נכנס למעלית תחויב בעלות של _ ₪100_ לכל קומה נוספת.
  • במידה ועל פי החלטת המוביל ולפי שיקול דעתו הבלעדי יש צורך בשימוש במנוף , עלות המנוף תוטל על הלקוח .
  • על הלקוח לבדוק היטב באם המוצרים נכנסים לדירה או לבית והתאמתם במקום המיועד להם.
במידה והמוצר לא יכנס לבית או לחדר המיועד, הובלת המוצרים חזרה לחברה יהיו באחריות ובתשלום הלקוח בלבד, כמו גם במקרה של החלפת המוצר למידה אחרת יישא הלקוח בהפרש המחיר ובהפסד הכספי שנגרם לחברה
  • במידה והלקוח אינו נמצא בביתו בשעות שנקבעו לו בתאום שנעשה עמו מראש מכל סיבה שהיא , יחויב הלקוח בהובלה נוספת .
  • זמן ההספקה יחל מהיום בו אושרה ההזמנה והתשלום בכפוף לאישור חברת GETHA
  • במקרה של עיכוב בביצוע ההזמנה בשל סיבות שאינן בשליטה של חברת GETHA כגון שביתה , השבתה ,מלחמה וכוח עליון יוארך זמן האספקה בהתאם
  • הלקוח יוכל לאסוף את המוצר בעצמו ממחסני החברה בתאום מראש עם שרות הלקוחות  , אין החברה תהיה אחראית על כל נזק שנגרם למוצר או לאמצעי ההובלה של הלקוח.
  • חברת GETHA   תאפשר לשמור את המזרן במחסניה לתקופה של עד חצי שנה לאחר מכן יגבה סכום של 200 ₪ לפריט לשבוע .
  • חברת GETHAלא תהיה אחראית במקרה שנגרם נזק לריהוט בבית .
  • רשאי לבצע רכישות באתר אדם שמלאו לו 18 שנה ובאמצעות כרטיס אשראי בהתאם לפרטי העסקה ובהתאם לאופי הטובין הנרכשים.
  • החברה מתחייבת שלא לעשות שימוש לרעה במידע ללא הסכמה מהמשתמש למעט על פי דין [כדרישת רשויות החוק ואו המדינה]. להבהרה – מידע לגבי משתמש יכול לכלול בין היתר, את כל הפרטים שמסר, ישירות או בעקיפין, לאתר במועד הרישום או לאחריו לרבות פרטים הקשורים ונובעים מפעילותו באתר ומידע שנאסף אודות המשתמש ופעולותיו במהלך גלישה וביצוע פעולות באתר ולגבי שמירת מידע והעברתו – למשתמש ידוע והוא מאשר כי כל מידע לגביו יישמר במאגר המידע של אתר החברה כדין. ומבלי לגרוע מכלליות האמור, בזמן הרישום לאתר, הגולש מאשר לחברה לאגור ידע כאמור ולהעביר ככל שיידרש, מידע כאמור לצדדים קשורים לרבות חברות בנות וא/ו אחיות ו/או חברת האם הקשורות עם האתר ו/או כל חברה הקשורה עם האתר
  • במועד מסירת פרטי המשתמש, לרבות הרשמה לאתר ואו מסירת כתובת דוא”ל ואו בביצוע הזמנה, הגולש מסכים ומאשר לחברה ו/או לחברות קשורות לשלוח אליו על פי שיקול דעתה הודעות מכל סוג בקשר לפעילות האתר ואו לפעילות אתרים אחרים
  • באשר לבקשת הסרה לפי חוק הגנת הפרטיות , הגולש רשאי לבקש את מחיקתו ממאגר המידע של האתר ובמקרה זה יימחקו כל הרישומים הנוגעים לגולש למעט בקשת המחיקה עצמה ונתונים לגבי פעולות אשר בוצעו על ידי הגולש באתר.
  • המשתמש מאשר בזה להנהלת האתר להעביר את פרטיו לחברות קשורות כהגדרתם לעיל, בין היתר גם לצורכי אספקת שירותים ומוצרי, וכן לחברת שליחויות ולספקי המוצרים ככל שמדובר בחברת הובלות חיצונית ולספקי שירותים דומים באותו עניין, לרבות לצורך אספקת המוצר או השירות שהוזמנו באתר וכמובן לרבות הצעת מוצרים ושירותים קשורים הכוללים שירותי פרסום ושיווק. כן ידוע לגולש כי הנהלת האתר תהיה רשאית להשתמש בפרטים של הגולש לצורך ניתוח מידע ומסירתו לחברות קשורות ואו חברות פרסום ושיווק שנותנות שירותים לאתר ולכל גורם אחר לצורך ניתוח כמות מבקרים באתר וכל הקשור לביצוע ייעול קידום אתר החברה ודף הפיייסבוק העסקי לרבות פילוחים שונים הקשורים עם הרגלי הגלישה באתר והרכישה בו והחברה תשמור על אנונימיות הנתונים ללא כל התייחסות אישית לגולש כזה או אחר והכול לצורך שימוש והעברת המידע האנונימי בלי מגבלה לחברה. כן מאשר הגולש כי הנהלת החברה תהא רשאית לבצע שימוש ב”עוגיות” שהם  קבצים המאוחסנים על הכונן הקשיח של מחשב הגולש ובין היתר לצורך אספקת שירות מהיר ולצורך יעילות בכניסות חוזרות לאתר. כמובן שניתן למנוע באמצעות הדפדפן במחשב המשתמש. הנהלת האתר רשאית לאסוף נתונים המבוססים על מיקום גולש והגולש מאשר להנהלת האתר לאסוף את נתוני המיקום וכן לעשות שימוש בנתוני המיקום בהתאם להוראות התקנון ומדיניות הפרטיות הכולל העברתו לחברות קשורות
  • חברת גטה מכל סיבה שהיא לא תישא בכל נזק תוצאתי  או עקיף או מיוחד או ספציפי כתוצאה משימוש הגולש באתר
  • ניתן לבטל עסקה בגין מוצר אשר נרכש באתר החברה באמצעות יצירת קשר לשירות לקוחות עד 14 ימים מיום הרכישה בכפוף לתקנות הגנת הצרכן .ומובהר כי על הטובין לחזור למחסני החברה מבלי שבוצע בהם שימוש ובלא פגם. החברה תשיב בתוך 14 ימים מיום קבלת הודעת הביטול את החלק היחסי ממחיר העסקה ששולם על ידי הלקוח ותפעל לביטול חיוב העסקה.
  • עבור מוצרים עם ימי התנסות חלים התקנות של ימי ההתנסות בהתאם למוצר
  • ביטול העסקה יעשה באמצעות יצירת קשר עם שרות לקוחות החברה.
  • בביטול עסקה שלא בגלל פגם או אי התאמה בטובין, תשיב החברה בתוך 14 יום ממועד קבלת הודעת הביטול על ידי הגולש, את החלק היחסי ממחיר העסקה ששולם ותבטל את החיוב בשל העסקה ותעביר עותק הביטול בניכוי דמי ביטול בסך 5% מערך העסקה או 100 ₪,  כנמוך. והחברה שומרת לעצמה את זכויותיה בדין. ידוע לגולש כי עליו להשיב את המוצר בתוך 14 יום ממועד ביטול העסקה בצירוף חשבונית מקור. ועלות ההחזרה חלה על הרוכש וגם תשלומה יוסדר על ידי הגולש במקרה שנדרש לבצע באמצעות שליח או חברת הובלה (בכפוף להוראת החוק להגנת הצרכן תשמ”א 1981)
  • במקרה של ביטול עסקאות בכרטיסי אשראי קיימת עמלת ביטול נוספת בגין עמלת סליקה בגובה של כ 2% אשר מתווספים לדמי הביטול.
  • לא יוחלפו ואו יבוטלו עסקאות בגין מוצרים שאינם שלמים ותקינים או שאינם באריזה מקורית ואו שנעשה בהם שימוש ואו ככל שהורכבו והכול בהתאם לדין ולתקנות מלבד מוצרים עם ימי התנסות ואפשרות החזרה
  • חברת גטה  תדאג לאספקת המוצרים הנרכשים באתר לכתובת בישראל בלבד ו\או לנקודת איסוף מוסכמת מראש עם הרוכש, כפי שנמסרה במועד ביצוע ההזמנה. משלוחים לאזורים מוגבלים בפן הבטחוני או אזורים שחברות ההובלות והשליחויות לא מספקים אליהם יסופקו באמצעות תיאום עם הרוכש למיקום מוסכם .
  • בכל עניין ניתן לפנות לשירות הלקוחות של החברה בדוא”ל info@getha.co.il
  • מערכות האתר  מהוות ראיה מוחלטת לנכונות האמור בהם.
עגלת הקניות
Start typing to see products you are looking for.

יש לך שאלה?

יועצי השינה של גטה ישמחו לעמוד לשרותכם, למידע נוסף והתאמת המוצר