ONLY THE BEST FROM MOTHER NATURE ™
משלוח חינם 10 שנים אחריות 100 לילות נסיון

שאלות נפוצות

ברוכים הבאים לדף השאלות והתשובות של גטה
ריכזנו עבורכם תשובות לשאלות אשר יכולות להופיע במהלך הרכישה.
לתמיכה ותשובות נוספות אתם מוזמנים ליצור קשר עם שירות הלקוחות שלנו

מה הייחודיות של המזרנים של חברת גטה?

חברת גטה היא חברה בינלאומית בעלת 25 שנות ניסיון בתחום, אשר מוכרת ביותר מ-25 מדינות ומפעילה מאות סניפים ברחבי העולם. אנו מתמחים בייצור מזרנים וכריות מ-100% לטקס איכותי ברמה הגבוהה ביותר, ומובילים את הפיתוחים והחידושים הטכנולוגיים בתחום. לגטה מספר דגמי מזרנים, ולכל אחד תכונות ייחודיות משלו כך שניתן יהיה להתאים אותם לצרכיו של כל לקוח.

כיצד אוכל לדעת איזה מזרן מתאים לי?

כל המזרנים שלנו מיוצרים מ-100% לטקס טבעי, אנטי בקטריאלי והיפו אלרגני, לתמיכה מקסימלית בכל חלקי הגוף ולשינה נוחה ומפנקת. לכל מזרן מאפיינים מיוחדים משלו, כך שניתן להתאים את המזרן לכל לקוח תוך הקשבה לצרכיו, לרצונותיו ולהעדפותיו האישיות.

מהן דרגות הקושי של המזרנים?

למזרנים שלנו טווח של דרגות קושי שמהן ניתן לבחור ע"פ העדפה אישית של כל לקוח. ניתן לבחור מבין דרגות קושי קשה, בינוני ורך. היועצים שלנו יוכלו לסייע בבחירת המזרן תוך הקשבה לצרכים ולהעדפות של כל לקוח באופן אישי, עד לבחירת המזרן המתאים ביותר.

מה דרגת הקושי הבריאה ביותר?

כל אדם מתאים לדרגת קושי שונה חשוב לחוש את המזרן ולבדוק באיזה דרגה אנו חשים בנוח אולם תמיד לוודא שהמזרן מעניק תמיכה טובה

היכן מיוצרים המזרנים שלנו?

לחברת גטה מספר מפעלים המפוזרים ברחבי העולם, והמזרנים שנמכרים בישראל מיוצרים במפעל שממוקם בסינגפור.

כל כמה זמן מומלץ להחליף מזרן?

אנו ממליצים להחליף את המזרן לפחות פעם אחת בכל כ-7 שנים. כל אדם מבלה על המזרן שעות רבות מהיממה, וייתכן שעם הזמן הוא יצבור בלאי טבעי שיתבטא בירידה בנוחות או ביצירת "קערות" במזרן, וכתוצאה מכך בירידה באיכות השינה ופגיעה של ממש בבריאות.

האם יש קפיצים במזרנים?

מזרני גטה אינם בנויים מקפיצים, משום שהם משמשים כמעין אנטנה לקרינה אלקטרומגנטית שנמצאת במכשירי החשמל השונים בביתנו, ויכולה לפגוע בבריאותנו. מזרני גטה הם מזרני איכות שמיוצרים רק מחומרי הגלם האיכותיים ביותר, תוך שילוב טכנולוגיות מתקדמות ופיתוחים חדשניים, כל זאת כדי לספק ללקוחות את המוצרים הטובים ביותר בתחום.

האם המזרנים הם דו צדדיים?

מרבית המזרנים של גטה אינם דו צדדים ולא מומלץ להפוך אותם. ההמלצה שלנו היא לסובב את המזרן ב-180 מעלות מידי 6 חודשים כדי להימנע מבלאי טבעי, מ"קיעור" בצד אחד של המזרן ובעיקר כדי להאריך את חייו של המזרן תוך שמירה על נוחות ואיכות השינה.

מהו הגודל הסטנדרטי של מזרן?

גודל סטנדרטי של מזרן הוא בדרך כלל 160X200 או 180X200. כאשר בוחרים את המזרן, יש להתחשב במידות בסיס המיטה ובמידות חדר שינה.

האם לגטה יש מוצרים נוספים?

כן בנוסף למזרנים גטה מוכרת כריות ומיטות

האם ניתן לקבל את המזרן לתקופת נסיון?

כן. היתרון ברכישת מזרני גטה הוא שכל רכישה מאפשרת לנסות את המוצר במשך 100 ימי ניסיון (למעט מזרן מסוג Dream Kingdom), כך שכל לקוח יכול להסתגל למזרן החדש בקצב שלו. לאחר כ-50 ימים של שימוש במזרן, הלקוח רשאי להחזירו ולקבל זיכוי מלא. המזרנים של גטה הם מהאיכותיים בעולם, ולכן מרבית הלקוחות מדווחים על שביעות רצון ולא מממשים את אפשרות ההחזרה של המוצר.


האם משלמים על המזרן במשך ימי הניסיון?

כן. כדי לנסות את המזרן ולהתחיל את תקופת הניסיון, יש לרכוש אותו.

האם כל בסיס מיטה מתאים למזרנים של גטה?

אנו ממליצים להשתמש בבסיסי מיטה עם תחתית מעץ עבה וחזק, בסיסי מיטה בשיטת "עצמות הדג" בדרך כלל אינם חזקים דיים ועלולים להישבר

מה המידה המומלצת למיטה מתכווננת?

אנו ממליצים על גודל של 180X200 עבור מיטה מתכווננת.

האם יש קרינה מהמנועים של המיטה המתכווננת?

המנועים של המיטות המתכוננות הם מנועים גרמניים שעברו בדיקות תקינות במעבדות בעולם ונחשבים לבטוחים ביותר

האם יש אפשרות להזמין מזרנים בגדלים מיוחדים?

ניתן להזמין מזרנים בגדלים לא סטנדרטיים, אך זמן האספקה צפוי להתארך.

אילו הכנות צריך לעשות לפני קבלת המזרן?

אם רכשתם מזרן, יש לוודא שבסיס המיטה הקיים מתאים למזרן. אם רכשתם גם מזרן וגם מיטה מגטה, יש לפנות את חדר השינה לקראת מועד האספקה לצורך ההרכבה. רכישה של מזרן יחד עם בסיס המיטה מגטה מאפשרת התאמה מושלמת במידות המוצרים ומאזנת בין הצורך במזרן איכות נוח לבין עיצוב עדין ואסתטי של חדר השינה.

בעת קבלת המזרן האם חייב אדם מבוגר בבית?

כן. בעת הגעת המזרן צריך להיות בבית אדם מבוגר שיאשר את תקינות המוצר

האם לגטה יש תו תקן?

כן . למזרני גטה יש תקן ממכון התקנים הישראלי כמו כן הלטקס הטבעי שלנו עובר בדיקות במעבדות בגרמניה ושוויץ ועומד בתקנים בינלאומיים

כמה זמן לוקח להתרגל למזרן חדש?

תקופת ההסתגלות למזרן חדש אורכת בין 15 ל-30 ימים. במהלך תקופה זו המזרן יתאים את עצמו לגוף, בזכות הטכנולוגיה המתקדמת וחומרי הגלם המצוינים שממנו הוא מיוצר. זהו אחד היתרונות הגדולים ביותר של מזרני הלטקס על מזרנים המיוצרים מחומרי גלם אחרים, יתרון שהופך את מזרני הלטקס של גטה למובילים בתחום המזרנים בעולם.

האם ההובלה כרוכה בתשלום?

ההובלה וההרכבה לבית הלקוח היא חינם , בישובים צפונה מחיפה ודרומה מבאר שבע יש השתתפות של הלקוח ב 600 שח כמו כן במידה ואין מעלית מעל קומה שלישית יש עלות של 100 שח לכל קומה ואם יש צורך במנוף הלקוח יחויב בעלות המנוף

מי אחראי על משלוח המוצרים?

האחריות על ההובלה והמשלוח של המזרן היא על חברת גטה

כמה זמן אספקה?

אספקת המוצרים היא עד  14 ימים מיום אישור ההזמנה , מוצרים אשר יוזמנו בהזמנה מיוחדת או שנגמרו במלאי אספקה עד 60 ימי עבודה.

מי מתאם את זמני האספקה?

לתיאום משלוח ואספקה יצרו איתכם קשר משרות לקוחות

האם ההובלה בכל הארץ?

ההובלה היא לכל הארץ למעט שטחים שאסורים לכניסה ממסיבות ביטחוניות מומלץ ליצור קשר עם שרות לקוחות לוודא אפשרויות משלוח

האם המחירים באתר כוללים מע"מ?

המחירים כוללים מע"מ

האם ניתן לשלם בתשלומים?

כן ברובם של המוצרים

האם יש ריבית על מס' התשלומים?

התשלומים ללא ריבית

כיצד מקבלים חשבונית/קבלה בעת ביצוע הזמנה באתר?

קבלה תישלח במייל זמן קצר לאחר אישור ההזמנה וחשבונית תימסר בעת קבלת המשלוח

מהו תהליך ההחזרה?

צריך ליצור קשר עם שרות לקוחות במייל או בטלפון . אנו נתאם את איסוף המוצר מביתכם לאחר איסוף המוצר תישלח הודעת זיכוי לחברת האשראי ותקבלו את כספכם עד 21 ימי עסקים

האם צריך לשלם עבור ההובלה בעת ההחזרה?

החזרת מוצר שנמצא בימי ניסיון היא ללא תשלום . מוצר שהוחזר לא במסגרת ימי הניסיון משלוח יהיה על חשבון הלקוח

האם צריך לשמור את הניילון של המזרן?

אין צורך לשמור על הניילון אנו ממליצים לישון על המזרן כאשר אינו ארוז

בעת החזרת מזרן האם אני מקבל את כספי בחזרה?

בעת החזרת מזרן אשר במסגרת ימי הניסיון יהיה החזר תשלום מלא.

מדיניות החזרת מוצר

האם יש אחריות על המוצרים של גטה?

כן בהתאם למוצר: מזרנים- 10 שנות אחריות טופרים שכבת נוחות- 5 שנות אחריות כריות- שנת אחריות אחת מיטות- 10 שנות אחריות

האם יש צורך בהפעלה האחריות?

אין צורך האחריות מופעלת אוטומטית מיום קבלת המוצר

מדיניות אחריות

ממה עשויים הטופרים?

שכבת הנוחות עשויה מ 100% לטקס טבעי קרמי מפנק בעובי של 5 ס׳מ . כמו כן הוא עטוף בבד מבמבוק אשר סופג לחות ומעניק תחושה קרירה ורעננה , הבד מצויד בטכנולוגיה עם סיבי פחמן אשר משחררים את החשמל הסטטי מהגוף במהלך השינה ועם חלקיקי ננו סילבר אשר מוטמעים בבד ומונעים התפתחות של בקטריות ופטריות .

מה הגובה של הטופרים?

גובה שכבת הנוחות הינו אחיד של 5 ס’מ וכל כולו 100% לטקס טבעי .אשר מעניק נוחות ותמיכה מפנקים במיוחד .

האם הטופרים מתאימים לכל סוגי המזרנים?

כן. אך מומלץ לרכוש טופר בגודל המזרן עליו אתם ישנים בכדי שמידות הטופר לא יגלשו מצידי המזרן ועלולים לגרום לנפילה מהמזרן במהלך השינה .

האם יש דרגות קושי בטופרים?

דרגת הקושי של הטופר היא אחידה – דרגת קושי רך אשר מעניקה תחושת פינוק ונוחות לשינה חלומית לילה לאחר לילה

האם ניתן לקבל את הטופרים לימי נסיון?

כן אנו מעניקים על הטופר 50 לילות ניסיון אך אנו מבקשים שתנסה אותו לפחות למשך 30 לילות .אם לאחר 30 לילות תרצו להחזירו תזוכו במלוא סכום החיוב .

האם משלמים דמי הובלה על הטופרים?

משלוח שכבת הנוחות לבית הלקוח הינה ללא תוספת תשלום נוסף . המשלוח יבוצע על חשבון גטה ובאחריותה

האם יש אחריות על הטופרים?

האחריות על הטופר הינה 5 שנים ומותנת בכך : שיהיה נקי מכתמים כתמי שמן על המזרן מבטלים את האחריות נזק לבד הריפוד אשר נגרם עקב רשלנות או נזק מכוון של הלקוח בניגוד להוראות השימוש ,יבטלו את האחריות  

האם יש אחריות על הכרית?

כל כרית מלווה באחריות של שנה אחת. כל הכריות של חברת גטה מיוצרות באיכות הגבוהה ביותר, ולכן אנו בטוחים שלא תרצו כלל לממש את האחריות. מרבית הלקוחות שכבר רכשו את המוצרים שלנו העידו על שביעות רצונם מהמוצרים, ולא מימשו את האחריות במהלך השנה.

האם הכרית מתאימה למי שסובל מבעיות צוואר?

כדי להתאים את הכרית לבעיות צוואר בפרט או לבעיות רפואיות אחרות בכלל, מומלץ להתייעץ עם המומחים שלנו טרם הרכישה. אנו בטוחים שנוכל להתאים את הכרית הנכונה לצרכים של כל לקוח, תוך התחשבות בכל הגורמים שעשויים להשפיע על בריאותו של הלקוח ועל חוויית השינה שלו.

האם כל הכריות הן אותו הדבר?

לא. חברת גטה מציעה מגוון רחב של כריות, ולכל כרית מאפיינים משלה, כדי שניתן יהיה להתאים אותן לכל לקוח באופן אישי. אנו ממליצים ליצור קשר עם היועצים המומחים שלנו לקבלת מידע והתאמה אישית של המוצר לכל לקוח.

האם ניתן לקבל את הכרית לימי נסיון?

לא אין ימי ניסיון על הכריות

האם לכרית יש כיסוי?

חלק מהכריות שלנו מגיעות עם כיסוי שעשוי מכותנה אורגנית בשילוב טכנולוגיית ננו סילבר. אנו ממליצים לכבס את הכיסוי בניקוי יבש בלבד לשמירה על איכות המוצר.

מאיזה עץ עשוי בסיס מיטה?

המוצרים של גטה עשויים מחומרי גלם איכותיים בלבד, ולכן בסיס המיטה עשוי מעץ מרנטי חזק, המשמש לבניית רהיטי עץ באיכות גבוהה.

מה הגובה של בסיס מיטה?

גובה בסיס המיטה הוא 32 סנטימטרים.

למה בסיס מיטה מגיע ב 2 חלקים?

בסיס מיטה צריך לשאת את המזרן בקלות ללא קריסה או עיוות בצורתו תחת המשקל המופעל עליו. הבסיס מחולק לשני חלקים כדי לשמור על יציבות וחוזקה לטווח ארוך. בסיסי המיטה של גטה מיוצרים בשילוב תכנון מקדים והתחשבות במשקלו ובגודלו של המזרן שיישאו ומותאמים אל המזרנים בצורה מושלמת.

מאיזה חומר עשוי גב המיטה?

בדומה לבסיס המיטה, גב המיטה עשוי מעץ מרנטי חזק ויציב, ומכוסה בכיסוי קטיפה נעים, רך ואיכותי.

כמה זמן אחריות על גב המיטה?

רכישה של גב מיטה בחברת גטה מלווה ב-10 שנות אחריות. אנו מלווים את הלקוחות שלנו גם בטווח הארוך, מוודאים את שביעות הרצון של הלקוחות ומסייעים בפתירת כל בעיה או בקשה.